Omnichannel Customer Experience

11. edycja: 10.04.2018, Business Centre Club, Warszawa

Zarejestruj się

Marketing dla handlu detalicznego

2017-04-10

26. kwietnia w Warszawie odbędzie się 10. Retail Marketing Forum. Temat przewodni tegorocznej konferencji to Omnichannel Customer Experience. Eksperci opowiedzą, jak budować spójne doświadczenie zakupowe w dobie handlu wielokanałowego. Wśród tematów wystąpień znajdą się m.in. takie zagadnienia, jak: wprowadzenie do customer experience, kompleksowa komunikacja online, marketing sensoryczny w omnichannel, łączenie światów i procesów, dopasowywanie doznań zakupowych do oczekiwań klientów.

Retail Marketing Forum to wydarzenie skierowane do przedstawicieli sklepów tradycyjnych i internetowych, sieci detalicznych oraz centrów handlowych ze wszystkich branż lifestylowych, począwszy od mody aż po wyposażenie wnętrz i meble. Forum już na stałe wpisało się w kalendarz profesjonalnych konferencji, jako ważne wydarzenie zarówno dla właścicieli i kadry zarządzającej, jak i wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing.

Głównym zagadnieniem najbliższego forum będzie Omnichannel Customer Experience. Jak dopasować strategie sprzedaży i marketingu do zmieniających się potrzeb klientów? Jak lepiej wykorzystać potencjał współpracy między retailem i e-commerce? Jak stworzyć unikalne doświadczenie zakupowe, by klient chciał u nas robić zakupy w różnych kanałach sprzedaży? Na te wszystkie pytania odpowiedzą doświadczeni praktycy z branży marketingu, wśród nich m.in.

  • Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry, od ponad
    20 lat prowadzi projekty związane z poznaniem zachowania i potrzeb konsumentów oraz analizą procesu podejmowanych przez nich decyzji podczas zakupów;
  • Judyta Mojżesz-Zimonczyk, head of PR & marketing w firmie INIS, od blisko dziesięciu lat związana z marketingiem i public relations, a od sześciu lat działająca w branży marketingu online. Autorka licznych publikacji i prelegent konferencji branżowych.
  • Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy IMS S.A., odpowiedzialny za sprzedaż usług  sensorycznych (audiomarketing, aromamarketing, digital signage) oraz sprzedaż reklam audio oraz video w sieciach handlowych i galeriach.
  • Marcin Rutkowski, PR & marketing manager w firmie i-systems, wykładowca akademicki z zakresu e-commerce, na co dzień zajmujący się komunikacją B2B i B2C w e-commerce;
  • Jerzy Osika, prezes i właściciel firmy Promedia, redaktor naczelny mediów branżowych dostarczających wiedzy o handlu, wykładowca na międzynarodowych targach i konferencjach, doradzający przedsiębiorcom w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i trendów.

Organizatorem wydarzenia jest firma Promedia, od 1998 roku dostarczająca przedsiębiorstwom profesjonalnych informacji i narzędzi marketingowych przydatnych w prowadzeniu biznesu i skutecznym działaniu na rynku.

Udział w Retail Marketing Forum dla dwóch osób z firmy będącej centrum handlowym, siecią detaliczną, sklepem tradycyjnym lub internetowym jest bezpłatny. 

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×