Omnichannel Customer Experience

11. edycja: 10.04.2018, Warszawa

Zarejestruj się

Klient niezdecydowany

2018-01-11

"Klient niezdecydowany. Jak i kiedy dotrzeć do konsumenta z potencjalnie długim procesem decyzyjnym." - to temat prezentacji, którą podczas najbliższej konferencji przedstawią: Tomasz Starzyński, prezes zarządu i managing partner w Up&More oraz Damian Gucza, sales director w Youlead.

Opis prezentacji:

W odróżnieniu od szybkiej sprzedaży tańszych produktów, chcemy omówić metody dotarcia i finalizacji sprzedaży w internecie produktów i usług wymagających dłuższego procesu decyzyjnego – czyli dobra luksusowe, mieszkania, samochody, długoterminowe umowy o współpracy. Omawiane tu jednak będą mechanizmy, które świetnie się sprawdzają również w klasycznych kampaniach sprzedażowych, podkręcając ich wyniki i skuteczność.

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×