kolejna edycja: 2019 r.

Zarejestruj się

Wykład „Retailtainment i Big Data przyszłością handlu”

2018-03-15

„Retailtainment i Big Data przyszłością handlu”

Jak zaangażować konsumenta w miejscu sprzedaży? Jak zbierać i agregować dane o konsumentach, aby możliwie najlepiej personalizować przekaz reklamowy? Jak stworzyć ekosystem, który automatycznie zrobi to za nas? O tym, co dzieje się na rynku i w jakim kierunku zmierza przyszłość opowiedzą prelegenci - Anna Nowak oraz Filip Gieleciński z firmy Posterscope Polska.

O prelegentach:

Anna Nowak, Product Development Manager w Posterscope Polska (Dentsu Aegis Network) - absolwentka japonistyki i pasjonatka nowych technologii. W Posterscope Poland zajmuje się systemami analitycznymi oraz technologią użytkową. W ramach zainteresowań pracuje z językami programowania, ilustracją oraz gamifikacją. Fascynację postępem technologicznym Japonii próbuje przenosić na własne podwórko.

Filip Gieleciński, Client Service Director w Posterscope Polska (Dentsu Aegis Network) - arierę zawodową rozpoczął jako rzecznik prasowy w Securia International Polska w 2009 roku. W Posterscope Poland od 2012 roku, gdzie odpowiadał za obsługę kluczowych klientów (m.in. General Motors, Microsoft, Forum Film, Disney czy Pernod Ricard), a następnie została mu powierzona rola koordynacji pracy całej firmy. Wprowadził w firmę w obszar Event Marketingu oraz Data Analitycs. Zdobył w ramach Posterscope wiele nagród, w tym KTR, Innovation Awards oraz Effie.

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×