kolejna edycja: 2019 r.

Zarejestruj się

Wielopoziomowa komunikacja online dla zwiększania ruchu, sprzedaży i lojalności klientów

2018-03-20

Każdy kontakt z klientem do marketingowa szansa. Ile potrzeba punktów styku klienta z marką, by dokonał zakupu? Jakie kanały wykorzystywać i jak personalizować komunikację, by trafić do serc i umysłów klientów? O tym jak i dlaczego skupiać się na działaniach online opowie Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing INIS.

Judyta Mojżesz-Zimonczyk od blisko dziesięciu lat związana z marketingiem i public relations, a od siedmiu lat w branży marketingu online. W INIS prowadzi działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz szeroko rozumianego marketingu. Autorka licznych publikacji branżowych i prelegent konferencji branżowych. Należy do grona szczęśliwców, dla których praca jest ich pasją.

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×