kolejna edycja: 2019 r.

Zarejestruj się

5 haczyków RODO, na które łatwo się dać złapać, prowadząc marketing omnichannel

2018-03-22

RODO to w ostatnim czasie gorący temat. O haczykach, na które łatwo dać się złapać, prowadząc marketing omnichannel, opowiedzą Joanna Michalska-Reich oraz Judyta Kowalczyk z Tide Software Sp. z o.o.

W wykładzie m.in.:

  1. Dozwolone metody zbierania danych osobowych i zgód oraz ich przechowywanie
  2. Profilowanie działań marketingowych w praktyce
  3. Cofnięcie zgód przez klienta lub żądanie bycia zapomnianym
  4. Polityka bezpieczeństwa, a jej przestrzeganie przez sprzedawców
  5. Wybór dostawcy usług wspierających wysyłki SMS i email marketing

Joanna Michalska-Reich, Dyrektor Marketingu i PR w Tide Software Sp. z o.o.

Ekspert w zakresie e-komunikacji i działań marketingowych firmy Tide Software, dostawcy kompleksowych usług komunikacyjnych omnichannel. Wspiera klientów Tide Software w budowie i zarządzaniu danymi osobowymi zgodnie z nowym prawem unijnym i wytycznymi GIODO oraz w poprawianiu jakości baz i komunikacji z klientami. Odpowiadała za rozwój i marketing systemów ERP działających stacjonarnie i w chmurze oraz e-commerce, m.in. takich producentów jak Comarch czy SAP.

Judyta Kowalczyk, Account Manager w Tide Software Sp. z o.o.

Z wykształcenia humanistka - absolwentka socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od wielu lat związana z branżą IT. Obecnie pracuje w firmie Tide Software, gdzie specjalizuje się w komunikacji omnichannel, współpracując głównie z firmami z branży Retail.

Tide Software jest dostawcą usług komunikacyjnych omnichannel przydatnych w promocji, sprzedaży, obsłudze klienta, windykacji i budowie list kontaktów. Firma oferuje kompleksowe rozwiązanie informatyczne, które umożliwia swobodne łączenie kanałów komunikacji. Z jednego miejsca można wysyłać masowo SMS tekstowe i głosowe, MMS, emaile i faksy, prowadzić infolinię dla klientów, telemarketing oraz udostępniać videochat i ankiety multichannel. To samo narzędzie ułatwia na wiele sposobów zbieranie danych osobowych i zgód na cele kampanii marketingowych i programów lojalnościowych, zgodnie z RODO.

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×