kolejna edycja: 2019 r.

Zarejestruj się

Zmysły pod kontrolą, czyli jak zbadać emocje klienta

2018-03-27

Materia, którą zajmuje się IMS S.A dla większości klientów wydaje się “niemierzalna”. Jak zbadać emocje? Jak upewnić się, że zmysły działają pozytywnie na chęć zakupów na większą odwiedzalność “ogarniętych" zmysłowo obiektów? Na te i wiele innych pytań dotyczących badania doznań zmysłowych odpowie wykład IMS S.A na który serdecznie zapraszamy. 

Wykład poprowadzi Wojciech Grędziński, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy IMS S.A.

Wojciech Grędziński to absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Gdańskiego. Rozpoczął karierę w środowisku handlowym na stanowisku przedstawiciela handlowego w Masterfoods Polska w roku 1992. Opuszczając Mars Polska, 16 lat później, był członkiem zarządu Działu Sprzedaży na stanowisku national field sales managera. W lutym 2008 roku dołączył do IMS S.A i objął stanowisko dyrektora ds. handlowych i członka zarządu spółki. W spółce jest odpowiedzialny za sprzedaż usług sensorycznych (audiomarketing, aromamarketing, digital signage) oraz sprzedaż reklam audio oraz video w sieciach handlowych i galeriach. Jako wiceprezes spółki IMS S.A angażuje się aktywnie we wszelkie inicjatywy, które budują wiedzę i przekonanie o potędze działania zmysłów w procesie sprzedaży. 

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×