Omnichannel Customer Experience

12. edycja | 5.09.2019 | Warszawa

Zarejestruj się

Marketing Sensoryczny czyli międzykanałowe manewry zmysłowe

2019-07-31

„Marketing Sensoryczny czyli międzykanałowe manewry zmysłowe” - to bardzo ciekawy temat wykładu, który poprowadzą podczas Retail Marketing Forum przedstawiciele firmy IMS Sensory Media - Wojciech Grendziński, wiceprezes ds. rozwoju oraz Wojciech Piwocki, wiceprezes ds. sprzedaży.

Firma IMS S.A. dostarcza wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i budowanie pozytywnej atmosfery w miejscu sprzedaży. Struktura IMS S.A. to obecnie departamenty dostarczające różnego rodzaju wiedzę oraz produkty: IMS sensory (usługi marketingu sensorycznego: audiomarketingu, aromamarketingu, Digital Signage), IMS media (reklama), a także spółki IMS r&d (technologia i rozwój produktów) i IMS events (reklama i działania specjalne).

Firma dostarcza nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży, które  obejmują następujące usługi:

  1. Audiomarketing 
  2. Digital Signage
  3. Aromamarketing
  4. Event marketing
  5. Technologia i rozwój

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×