Omnichannel Customer Experience

12. edycja | 5.09.2019 | Warszawa

Zarejestruj się

Polski omnichannel – światowy sukces

2019-08-22

Nowoczesny marketing i dobra obsługa klienta – czy to wystarczy, aby osiągnąć sukces w e-Commerce i wyprzedzić konkurencję? Współtwórca marki 9design opowie o wyzwaniach, z którymi mierzył się 10 lat temu współtworząc sklep online. Podsumuje kamienie milowe w rozwoju firmy i opowie o tym, jak dziś można zbudować przewagę konkurencyjną, integrując sprzedaż online z tradycyjnym retailem.

9design to dziś rozpoznawalna marka sklepu internetowego i showroomu z designerskim wyposażeniem wnętrz. Dzięki pasji założycieli – Ani i Krystiana Dobrzyckich, w internecie na 9design.pl oraz w sporym magazynie w warszawskim Wawrze powstała przestrzeń wypełniona wyjątkowymi meblami i oświetleniem, selektywnie wybieranych z oferty światowych producentów i designerów. Udane zintegrowanie sprzedaży online i offline zostało w marcu 2019 roku docenione przez jury światowego konkursu gia Global Innovation Awards w Chicago.
 

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×