Omnichannel Customer Experience

12. edycja | 5.09.2019 | Warszawa

Zarejestruj się

12. Retail Marketing Forum: Omnichannel Customer Experience

2019-09-18

5 września 2019 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie odbyła się dwunasta edycja Retail Marketing Forum, corocznego wydarzenia poświęconego marketingowi wspierającemu sprzedaż detaliczną. 

Organizatorzy przygotowali bogaty program wykładów poświęconych budowaniu pozytywnego, unikalnego i spójnego doświadczenia konsumenckiego w sprzedaży wielokanałowej. O tym, jak digitalizować offline opowiadał Mateusz Korobacz, New Business Manager agencji JU:, możliwości wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości, czyli augmented reality, w branży retail przybliżał z kolei Sebastian Żywiecki, CEO VMS Media, natomiast jak działać na zmysły konsumenta poprzez marketing sensoryczny tłumaczył Wojciech Grendziński, Wiceprezes Zarządu IMS S.A.  Z wykładu Jerzego Osiki,  Prezesa Promedia, można było dowiedzieć się, jak zyskać klientów z generacji Z, a z prelekcji Anny Gomzy, Eksperta Komunikacji Omnichannel i Judyty Kowalczyk, Account Managera z Tide Software, jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując narzędzia komunikacji omnichannel. 
Artur Halik, Manager Działu Sprzedaży w firmie Shoper, zaprezentował 11 elementów sklepu, które wpływają na rozwój biznesu, Michał Adamczak, Account Manager, Przelewy24 przedstawił płatności jutra dostępne już dziś, natomiast Damian Wiszowaty, CEO Gonito pokazał, jak wprowadzić markę na Amazon. 
Podczas wykładu „Polski omnichannel – światowy sukces” Krystiana Dobrzyckiego, CEO 9design, można było z kolei zapoznać się z przykładem polskiego sklepu internetowego 9design, który zdobył nagrodę Digital Commerce Award for Excellence in Online Retailing w światowym finale konkursu Global Innovation Awards w Chicago. Blok seminariów zakończyła prezentacja Jerzego Osiki „Co kupić, by sprzedać, czyli trendy w wyposażeniu wnętrz na wiosnę i lato 2020, wg światowej agencji Fashion Snoops z Nowego Jorku.
Podczas Retail Marketing Forum ogłoszono laureatów konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. Nagrodę główną jury przyznało salonowi  Intersport 2.0 w Galerii Krakowskiej, drugie miejsce zdobył Recman w Galerii Młociny, trzeci na podium znalazł się natomiast sklep  Luisa Spagnoli w Atrium Promenada. Sponsorem nagród dla laureatów była firma IMS.

Partnerami 12. edycji Retail Marketing Forum były firmy: JU, VMS Media, TideSoftware, Przelewy24, Shoper, Gonito i IMS. Patronatem honorowym wydarzenie objęli: Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Ogólnopolska Izba Producentów Mebli oraz PIOT. Upominki dla uczestników ufundowali: Moodo, Sylveco, Teekane, Wydawnictwo Literackie, Barwa Cosmetics, Giacomo Conti, Dr Irena Eris, Bi-Es oraz Wydawnictwo Albatros.

Obejrzyj galerię zdjęć z wydarzenia>>


 

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×